De viering met paus Franciscus zondagmorgen in het Koning Boudewijnstadion Brussel was een apotheose van de vierdaagse Apostolische reis naar Luxemburg en België.

Niet alleen de woorden, maar ook de daden van de paus zijn veel betekenend geweest voor de geloofsgemeenschap, voor de armen, de migranten, de overlevers van misbruik, de vele aanwezige jongeren, de delegaties van congregaties en parochiegemeenschappen, de vele parochiale en pastorale medewerkers en de clerus, maar vooral een levende getuigenis van het Evangelie.

We hopen eens de teksten die werden uitgesproken met een aantal geinteresseerden rustig te kunnen lezen.

Met een bus konden we met een vijftigtal uit onze Mariaparochie aanwezig zijn. Vanop de tribune werden een aantal foto's getrokken en de pastoor kon ook ons in beeld brengen vanop zijn plaats beneden.

Het was een warm en deugddoende viering en het bezoek was een genademoment.

Dank paus Franciscus voor je bezoek!

paus
pausbezoek