Ontelbare bloemstukken heb je gemaakt in de kerk van O.-L.-Vrouw Geboorte. Zelf nam je steeds een bescheiden plaats in de kerk, maar je begreep hoe de schoonheid van de bloemen de aandacht konden richten op de liturgie en het bijzondere van de liturgische tijden. Om je steeds bewust te zijn van het ruimtegevoel maakte je ook de bloemstukken steeds in de kerk, ook al was de kerk soms veel te koud in de winter, maar ook in de zomer waar je binnen zat terwijl je buiten van de zon had kunnen genieten. Je overgave was groot en je inzet gekend.

Dank om zoveel anderen zaken: om wie je was, je geduld en luisterend oor, je bevestigen en bemoedigen, je empathisch vermogen en je doorzetting en sterke wil. Bid voor ons!

Godelieve uitvaartbrief
Godelieve De Proft