Naar de eucharistie met de paus!

De Paus zal ons land bezoeken van donderdagavond 26 september tot zondagmiddag 29 september 2024. Hij zal onder andere een eucharistieviering voorgaan in het Koning Boudewijnstadion in Brussel op zondagochtend.

Paus Franciscus komt op bezoek in België naar aanleiding van de 600ste verjaardag van de KU Leuven en de UC Louvain. Het is een uitzonderlijk bezoek, want de paus bezoekt erg weinig Europese landen. Paus Franciscus wil de boodschap van het evangelie laten klinken en allen die er in woord en daad meewerken een hart onder de riem steken. Voor de paus is het een gelegenheid om in dialoog te gaan met wetenschappers en academici, maar ook met Belgische gelovigen en het grote publiek over onderwerpen die hem na aan het hart liggen, zoals migratie, sociale ongelijkheid en klimaatverandering.

Wie gaat mee?
We gaan vanuit de Mariaparochie samen naar de eucharistieviering  op zondagmorgen en leggen daarvoor een bus in.

Vertrekt zal zijn om 07:00 aan de kerk van Lebbeke en om 07:15 aan de kerk van Buggenhout  op zondag 29 september. Er zal die zondagmorgen geen eucharistie zijn in Lebbeke. De eucharistie op zaterdag 28 september in Buggenhout gaat wel door.

De inschrijvingen zijn afgesloten. De bus is volzet.
Wie zijn naam doorgeeft wordt meteen ook ingeschreven bij de nationale organisatie.
Gelieve 15 euro te storten op BE28 7330 6692 9020 na de betaling is je inschrijving definitief.

pausbezoek
Logo Mariaparochie