Tijdens het voorbije werkjaar, en in het bijzonder in de evaluatie- en plandagvergadering, werd er door de parochieploeg gewerkt aan de visietekst van het parochiaal beleid waar door velen van jullie is aan gewerkt in 2017-2018. De huidige aangepaste ontwerpversie werd ontdaan van zaken die niet meer relevant zijn. Bij de aanpassing van tekst werd rekening gehouden met de huidige situatie, de visie van het bisdom en een aantal realistische verwachtingen voor de toekomst.

In een volgende fase willen we deze tekst toetsen aan het werkveld bij de mensen die dagdagelijks bezig zijn met onze kerkplekken. Daarom organiseren we een parochiaal beraad op donderdagavond 17 oktober om 19:00 u.

Het parochiaal beraad gaat door in

Residentie Ons Huis

Leo Duboisstraat 25

9280 Lebbeke

in de ontmoetingsruimte op het tweede verdiep links als je uit de lift/ de trappenhal komt.

Er is parkeerplaats op de Grote Plaats of in de straat of naast de residentie.

Tijdens de bijeenkomst willen we werken rond liturgie, diaconie en verkondiging, afhankelijk van de mogelijkheid zal er ook een overleg zijn rond de kerkorganisatie.

We vangen de avond aan met een gebed en vervolgens een korte toelichting van het verloop van de avond. Nadien gaan we in overleg en noteren onze bevindingen in werkgroepen.

Gelieve iedereen die met bovenstaande onderwerpen bezig is uit te nodigen om de vergadering bij te wonen. Uw inbreng is van groot belang voor de  verdere uitbouw van de Mariaparochie.

U kan uw aanwezigheid op voorhand melden via mail secretariaat@mariaparochie.be

Spreek af, kom af, wees erbij, we hebben je nodig!

bedankingsconcert 2022.10.22