parochieblad

Heeft u het parochieblad niet ontvangen?

Halewyn, de drukkerij voor Kerk&Leven, laat weten dat ze maandagavond en dinsdagavond alle edities correct hebben aangeleverd aan bpost voor uitreiking deze week 32, verschijning 9-10 augustus.

"Zowel donderdag als vrijdag stond de telefoon en de mailbox roodgloeiend bij Halewijn. Op diverse plaatsen in heel Vlaanderen heeft men al dan niet in grote getale het blad niet ontvangen.  (Ter info! Hier in Eeklo tot op heden ook geen blad.)" aldus Tim Van Mechelen, Kerk&Leven,  Antwerpen.

Wie als abonnee een bericht zend naar nietontvangen@kerknet.be – zal aanstaande maandag de administratie van het parochieblad nog een individuele klacht indienen bij bpost, een exemplaar bijdrukken en nasturen naar de bewuste abonnee.

We bezorgen hierbij de edities via pdf:

editie Buggenhout:  parochieblad Buggenhout nr. 32 - 2023

editie Lebbeke: parochieblad Lebbeke nr. 32 - 2023

____

Kerk & Leven niet (goed) ontvangen

Kerk & Leven wordt uitgereikt tussen dinsdag en donderdag. Dus als u donderdag na de postbedeling geen Kerk & Leven hebt ontvangen, kan u met onderstaand formulier een klacht indienen.

Of liep er iets anders mis? Meld het ook via dit formulier.

Gelieve een klacht zo snel mogelijk te melden.

Dekenaal nieuws