Beste abonnee,
Elke week vind je op deze pagina’s van Kerk & Leven lokaal nieuws en inspirerende verhalen uit jouw buurt. Dat is het resultaat van het werk van vele plaatselijke vrijwilligers. Verderop in je vertrouwde Kerk & Leven vind je elke week een dosis inspiratie, verdieping en actaliteit. Binnenkort staat de herabonnering opnieuw voor de deur.

Dit jaar besliste de overheid om de subsidie voor het verzenden van kranten en weekbladen te beëindigen. We zijn helaas genoodzaakt om deze stijging (een verzesvoudiging van de verzendkosten) door te rekenen in onze nieuwe abonnementsprijs.

Door de stijging van die Bpost tarieven zullen er in 2025 niet één, maar twee verschillende abonnementsformules bestaan. Abonnees kunnen kiezen tussen een Digitaal + Print abonnement of een (goedkoper) Digitaal abonnement. Meer info over deze twee formules volgt in de maand oktober, via de herabonneringsbrief en via uw Kerk & Leven.

We lanceren ook een nieuw initiatief: het Otheo Magazine. Elk seizoen ontvang je als abonnee een magazine van 80 pagina’s vol verhalen van geloof, hoop en liefde. Met uitgebreide interviews, fotoreportages en inspirerende analyses.

Tarieven in 2025

Vanaf 1 januari gelden volgende tarieven:

• Digitaal abonnement: €3,99 per maand via domiciliëring
  • Digitaal + Print abonnement: €7,99 per maand via domiciliëring
    (of €96 per jaar als u betaalt via de herabonneringsbrief)

U haalt dus een pak meer uit uw abonnement in 2025 dankzij onze twee formules. Je ontvangt elke week je weekblad in de bus voor minder dan 2 EUR. Voor het eerst zal je, indien je wil, ook via een maandelijkse domiciliëring kunnen betalen. Nu al uw abonnement vernieuwen?

Voorlopig hoeft u nog niets te doen. Uw abonnement loopt nog tot 31 december 2024. Binnenkort ontvangt u van ons een e-mail of brief met daarin alle details van uw verlenging. We kijken er alvast naar uit om u ook in 2025 te mogen blijven inspireren.

______

Vanuit de lokale editie bespreken we op het pastoraal beraad of het nog haalbaar is om in deze omstandigheden verder te werken aan
een lokale editie waar het nieuws pas na een paar weken kan verschijnen en we niet eerder zelf overstappen naar een eigen lokale bladzijde en digitale nieuwsbrief. We houden jullie op de hoogte.

parochieblad
Otheo