St.-Amandus
amandus beeld
amandus
We nodigen iedereen uit naar de eucharistie om 17:30u. in de kerk van Opdorp, naar aanleiding van het feest van St.-Amandus op … jawel op 6 februari. Laten we er minstens van alle andere kerkplekken zowel uit Denderbelle, Lebbeke, Buggenhout, Opstal en Wieze aanwezig zijn om samen met de mensen uit Opdorp te kunnen eucharistie vieren in de vriendschap van Christus.

Patroonsfeest vieren in onze Mariaparochie

Vanaf de Advent 2021 willen we starten met voldoende aandacht te hebben voor de patroonsfeesten van de verschillende kerkplekken. Dat is niet altijd zo geweest in alle kerkplekken. Door ze op de dag zelf te vieren van de patroonheilige, leggen we ook de focus op het bijzondere van de heiligenkalender. Het biedt ons ook de kans om een eucharistieviering in de week te houden waarbij we de verschillende kerkplekken kunnen bezoeken en elkaar ook kunnen ontmoeten.

Dekenaal nieuws