Binnenkort vieren we Pasen. Dat geeft ons de gelegenheid om naar de vormselvieringen uit te kijken. Jongeren uit onze gemeenschappen zullen worden gevormd. ‘Maar wat daarna?’, vragen velen zich af.

Met het verlangen om als Kerk samen verder op weg te gaan, willen we u uitnodigen om deel te nemen aan de ontmoeting met de vormelingen en hun families die zal plaatsvinden op maandag 29 mei 2023. Van 13u30 tot 18u zullen we samenkomen in en rond de Basiliek Oostakker-Lourdes.

We organiseren een dag waarop de vormelingen IJD, Jokri en andere jongeren uit heel het bisdom Gent elkaar leren kennen.

Het wordt een dag van ontmoeting en viering. Bisschop Lode Van Hecke zal op een bijzondere manier tijdens een feestelijke eucharistieviering de vormelingen op weg zenden.

In bijlage vindt u een flyer en een brief die u kan sturen naar de vormelingen van uw parochiegemeenschap om hen van harte uit te nodigen.

Prijs per inschrijving: 5 euro

Ter plaatse kan je nog een vrije bijdrage leveren. Met deze bijdrage helpt u ons om de kosten voor deze activiteit te dekken en om in de toekomst activiteiten voor jongeren (zoals de Wereldjongerendagen) te kunnen organiseren.

Gelieve voor zondag 14 mei 2023 in te schrijven via deze link.

Meer info:

www.zendingvoorvormelingen.ijd.be

u vindt hier de digitale uitnodiging van bisschop Lode Van Hecke:

zending vormelingen